Wedstrijdverslag F2 15-12

Wedstrijddatum: 15-12-2018
Plaats: thuis

Verslag:
Dit was de 2e echte competitie wedstrijd en de eerste thuiswedstrijd in Haulerwijk voor dit team.
De omgang met het publiek (dank voor jullie aanwezigheid) was een nieuwe ervaring deze keer.
Ze hebben een leuke wedstrijd gespeeld waarin ze regelmatig balbezit hadden maar waarin de tegenstander net iets meer ervaring had.
Het leukste van de wedstrijd was de foto van te voren, het wissel zijn en de bal krijgen.
Het moeilijkste van de wedstrijd was het vangen van de bal, het in de korf schieten en het tegelijkertijd op de tegenstander en de bal letten.
Binnen het team waren de meningen verdeeld over wat voor soort wedstrijd het was. Sommigen vonden het een gezellige wedstrijd, anderen vonden het een niet leuke wedstrijd omdat er niet gescoord was en nog weer anderen vonden het een gewoon leuke (of beetje leuke) wedstrijd.
Ze hebben goed gespeeld en hard hun best gedaan. Helaas werd er verloren maar er werden minder doelpunten tegen gescoord als bij de eerste wedstrijd.
We gaan vol goede moed op naar de volgende wedstrijd.

Eindstand: 0-4