F2 wedstrijdverslag 19-01-2019

Wedstrijddatum: 19-01-2019
Plaats: thuis

Verslag:
Deze wedstrijd waren er van de 8 maar 5 spelers beschikbaar. Precies genoeg maar nu kon er niet gewisseld worden. Goede conditie training dus en dan was er ook nog iemand half ziek en iemand licht geblesseerd. Kortom deze wedstrijd was het team niet op volle sterkte. Met maar 12 tegen doelpunten hebben ze het super gedaan gezien de omstandigheden.
De ruime hoeveelheid aanwezige supporters werden zeer gewaardeerd zo blijkt uit onderstaande uitspraken na afloop. Dank voor jullie steun.
Het was een leuke wedstrijd want oma was te kijken. Iemand anders vond het leukste van de wedstrijd dat haar zus was te kijken. Volgens nummer 3 was het een saaie wedstrijd want ze kreeg bijna nooit de bal.
De tegenstander was erg snel maar wel lief. Het moeilijke van de wedstrijd was dat de tegenstander zo vaak de bal had en om in de korf te scoren. Het was niet leuk dat de tegenstander meer punten had.
Volgende week hopen we er weer op volle mankracht tegen aan te kunnen.

Eindstand: 0-12