Wedstrijdverslag F2 29-01-2019

Wedstrijddatum: 29-01-2019
Plaats: uit

Verslag:
Deze wedstrijd was onze meest ervaren speler uitgeleend aan de F1.
Ook hadden we 1 minder vanwege ziekte. Gelukkig konden we nog met 6 man/ vrouw sterk afreizen naar Nijeveen.
Deze 6 hebben heel goed hun best gedaan maar helaas had de tegenstander duidelijk meer routine in het spelletje.
Na afloop waren de meningen verdeeld over de wedstrijd. Het was een niet leuke, saaie wedstrijd volgens sommigen terwijl anderen het een leuke en zelf top wedstrijd hebben beleefd. Iedereen was het erover eens dat het erg jammer was dat er was verloren.
Niet leuk aan de wedstrijd was dat de tegenstanders scoorden en ze zo overduidelijk maakten dat wij geen punten hadden.
Het moeilijkst was het om in de korf te schieten en de bal te pakken.
Het douchen, balbezit, op de bank zitten/ wissel zijn en het bijna scoren werd als leukste ervaren.
Het team is weer een ervaring rijker en we hopen volgende keer 1 punt te kunnen scoren.

Eindstand: 12-0