Wedstrijdverslag F2 02-03-2019

Wedstrijddatum: 02-03-2019
Plaats: uit
Verslag:
Yes, we hebben in deze wedstrijd voor het eerst in de competitie gescoord en niet 1 maar gelijk 3 keer. Het was wel een moeilijke wedstrijd, sommige tegenstanders waren wel erg lang en dus moeilijk te verdedigen.
Door iedereen werd er iets anders als leuk ervaren tijdens deze wedstrijd. De ene vond het leukste dat ze aanvoerder was en de scheidsrechter een hand mocht geven, de ander vond het het leukste dat er gescoord werd. Allemaal waren ze het er over eens dat het fijn was dat ze een traktatie te goed hebben voor de eerste gescoorde doelpunten. Bij de strafworpen na afloop van de wedstrijd ging het zelfs redelijk gelijk op en werd het 5-3.
Het eerste competitiedoelpunt voor het team is gevallen dat smaakt naar meer vol goede moed gaan we op naar de volgende wedstrijd.

Eindstand: 21-3