Wedstrijdverslag D1 11-05-2019

Wedstrijddatum:11-05-2019
Plaats:thuis
Verslag:
Afgelopen zaterdag moesten wij thuis spelen tegen Udiros uit Nieuwehorne.
We waren compleet, dus met Anke-Nynke, Anouk en Jesse en ook Durk en Doutzen waren weer van de partij.
Udiros startte fel en scoorde als eerste. Maar daar lieten we ons niet door uit het veld slaan, want wij wisten heel snel de gelijkmaker te scoren.
Sterker nog: het scoren ging ons vandaag redelijk gemakkelijk af.
Zo stonden we regelmatig voor in deze wedstrijd, maar maakte Udiros weer snel gelijk. Of andersom.
In de pauze (4-4) werd benadrukt dat met name de bal rondspelen in de aanval veel beter moest. Direct na de pauze kwamen we voor met 5-4. Maar opnieuw Udiros dat vlot de gelijkmaker er in mikte. Een spannende 2e helft, waarbij richting einde wedstrijd Udiros (Us Doarp Is Ryk Oan Sport) met 6-7 op voorsprong kwam. De coach brulde rust in de aanval, maar Myrthe schoot en plof: doelpunt.
De gelijke stand aan het einde van de wedstrijd was een terechte eindstand.
Kristel speelde een super 2e helft.
Eindstand: 7-7