2020 Poiesz-actie

Beste leden,

Onze korfbalvereniging mag dit jaar, samen met de gymnastiek, weer meedoen met de Poiesz-actie! De actie loopt van 10 februari t/m 5 april. We proberen in die periode weer zoveel mogelijk munten bij elkaar te sparen voor beide verenigingen!

Bij iedere €10,- aan boodschappen ontvang je een munt. Bij de wekelijkse sponsoraanbiedingen (gebak of fruit) krijg je daarnaast nog extra munten.

Houd de Poiesz-folder en onze facebookpagina dus goed in de gaten! Op 4 april staan we weer in de Poiesz om de wekelijkse aanbieding te promoten. Daarnaast zullen we nog een aantal bestelacties organiseren, hierover volgt t.z.t. nog nader bericht.

Munten kunnen worden ingeleverd in de koker van de gymnastiek bij de Poiesz in Oosterwolde of bij de jeugdtrainers en de sponsorcommissie. We hopen dat iedereen weer enthousiast met ons mee spaart, alvast heel erg bedankt!!!!! De actie voor de komende week:

De eerste weekaanbieding, waarbij je 15 extra sponsormunten ontvangt, is 4 gevulde koeken voor 2 euro!

Om zoveel mogelijk muntjes te verzamelen voor korfbal en gymnastiek doen we bij een aantal weekaanbiedingen een bestelactie.

Dit houdt in dat we de jullie vragen alvast een bestelling te doen.

belangrijke informatie

De sponsorcommissie verzamelt de bestellingen en zorgt dat de koeken in Donkerbroek worden afgeleverd. Ideaal, je hoeft er dus niet speciaal voor naar Oosterwolde!

Onze vraag: willen jullie één of meerdere pakken gevulde koeken bestellen? Heerlijk voor in het weekend bij de koffie of thee!!! Je bestelling dien je uiterlijk donderdag 13 februari in te leveren bij je trainer. Inleveren bij de sponsorcommissie (via brievenbus op Veerhuisweg 54) mag ook.

Graag ook meteen betalen, dus geld bijvoegen!

Je kunt je bestelling inleveren via een envelop met daarop je naam en het aantal pakken koeken dat je wilt bestellen.

De bestelde koeken kunnen op vrijdag 14 februari tussen 16.00 en 17.00 uur in de gymzaal in Donkerbroek worden afgehaald.

Lukt het niet om op dat tijdstip de koeken op te halen zorg dan dat iemand anders de bestelling even voor je meeneemt.

We hopen van harte dat iedereen mee wil werken aan deze actie en dat we een heleboel extra muntjes kunnen scoren! Hoe meer muntjes, hoe meer geld voor beide clubs!

Hartelijke groet,

Sponsorcommissie Korfbal Donkerbroek