we beginnen weer

De zomervakantie is helaas alweer voorbij hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van de zon en de vrije tijd.

Om het luie zweet weer een beetje weg te werken gaan de korfbaltrainingen weer beginnen.
Vanaf 17-08 (volgende week) zien we onze leden graag weer op de trainingen. (zie onder het kopje trainingen de exacte tijden)

Zoals het nu lijkt begint de competitie weer op zaterdag 5 september.

Ter voorbereiding willen we voor de meeste teams zaterdag 29 augustus een oefenwedstrijd organiseren.

Helaas is het Coronavirus nog niet de wereld uit geholpen en zullen we ons de komende tijd nog goed aan een aantal regels moeten houden ook tijdens het sporten. Dit om te voorkomen dat we straks met zijn allen weer in een ‘lockdown’ komen en een hele tijd niet mogen sporten.

• Kom niet korfballen als je verkoudheidsklachten hebt, ook als dit maar lichte klachten zijn. Mocht je tijdens het korfballen klachten krijgen dan ga je gelijk naar huis om de kans op eventuele besmetting zo klein mogelijk te houden.
  • Omkleden doe je thuis (ook voor de wedstrijden) je veldschoenen kan je als je dat wilt op het veld aantrekken.
  • Douchen doet iedereen thuis.
  • Bij, voor en na de trainingen en wedstrijden blijft zoveel mogelijk de 1,5 meter regel van kracht. Alleen als de spelsituatie het vraagt mag hiervan afgeweken worden.
  • Ga thuis naar het toilet en was je handen voor je naar het sportveld komt goed met zeep.
  • Op het sportveld moeten de handen gedesinfecteerd worden voor en na het sporten.
  • Alle ballen moeten na de training en na de wedstrijd ook weer schoongemaakt worden.

We wensen iedereen een sportief en corona vrij korfbalseizoen.